Hooldekodus on järgmised osakonnad:
I osakond – hooldusosakond, liikumisraskustega kliendid – 38 kohta;
II osakond – eakahooldus, toimetulekuks vähest kõrvalabi vajavad kliendid – 38 kohta;
III osakond – hooldus-põetusosakond, suurema kõrvalabivajadusega ning põetust vajavad kliendid – 36 kohta;
IV osakond – ööpäevaringne erihooldusosakond, psüühikahaigusega kliendid – 23 kohta;
V osakond – ööpäevaringne erihooldusosakond, vaimupuudega kliendid – 17 kohta;
VI osakond – voodihaigete osakond – 20 kohta
Oma klientidele tagame:
- majutamise nõuetekohases möbleeritud toas;
- toitlustamise kolm korda päevas;
- tervislikust seisundist ja hooldusvajadusest lähtuva abi ja juhendamise igapäeva- ja hügieenitoimingutes;
- õendusteenust
- arsti poolt väljakirjutatud ravimid ning ravijuhiste täitmise;
- põetus- ja inkontinentsimaterjalid lepingus kokkulepitud summa ulatuses;
- elu- ja üldruumide koristamise ning puhta ihu- ja voodipesu;
- sotsiaalnõustamise ning abi dokumentide taotlemisel ja ametkondadega suhtlemisel;
- transpordi arstide vastuvõttudele ning dokumentide vormistamisele Ida-Virumaa piires;
- päevakeskuse tegevustesse kaasamise.
- osavõttu hooldekodus toimuvatest kultuurisündmustest.
Päevakeskuses saab osaleda:
- arvuti-, käsitöö-, puutöö- , õmblus-, kunsti-, kokanduse ja vaibakudumise ringides;
- isetegevus-, kirjandus-, ravivõimlemise gruppides;
- kaks korda kuus toimuvatel filmi- ning kord kuus korraldatavatel muusika- ja tantsuõhtutel;
- päevakeskuse poolt korraldatavatel väljasõitudel ja ekskursioonidel;
Vastuvõtmine hooldekodusse:
Koha taotlemiseks peate täitma alloleva vormi, et selgitada vaba koha olemasolu ning täpsustada, millist hooldust klient vajab;
Teenuselepingu sõlmimiseks tuleb esitada:
- kliendi ja tema esindaja isikut tõendav dokument (ID-kaart või pass);
- esindaja kontaktandmed;
- arstitõend teenust vajava isiku tervisliku seisundi kohta;
- omavalitsusega lepingu puhul valla- või linnavalitsuse avaldus/ garantiikiri kulude katmise kohta;
- olemasolul kehtiv rehabilitatsiooniplaan;
- Kõik uued kliendid peavad olema enne asutusse saabumist testitud SARS-CoV-2 suhtes. Kliendi negatiivne proov võib olla võetud kuni 72h enne asutusse saabumist.