Hooldekodus on järgmised osakonnad:

I osakond – hooldusosakond, liikumisraskustega kliendid – 38 kohta;

II osakond – eakahooldus, toimetulekuks vähest kõrvalabi vajavad kliendid – 38 kohta;

III osakond – hooldus-põetusosakond, suurema kõrvalabivajadusega ning põetust vajavad kliendid – 36 kohta;

IV osakond – ööpäevaringne erihooldusosakond, psüühikahaigusega kliendid – 20 kohta;

V osakond – ööpäevaringne erihooldusosakond, vaimupuudega kliendid – 18 kohta;

Oma klientidele tagame:

  • majutamise nõuetekohases möbleeritud toas;
  • toitlustamise kolm korda päevas;
  • tervislikust seisundist ja hooldusvajadusest lähtuva abi ja juhendamise igapäeva- ja hügieenitoimingutes;
  • arsti poolt väljakirjutatud ravimid ning ravijuhiste täitmise;
  • põetus- ja inkontinentsimaterjalid lepingus kokkulepitud summa ulatuses;
  • elu- ja üldruumide koristamise ning puhta ihu- ja voodipesu;
  • sotsiaalnõustamise ning abi dokumentide taotlemisel ja ametkondadega suhtlemisel;
  • transpordi arstide vastuvõttudele ning dokumentide vormistamisele Ida-Virumaa piires;
  • päevakeskuse tegevustesse kaasamise.

Päevakeskuses saab osaleda:

  • arvuti-, käsitöö-, puutöö- , õmblus-, kunsti-, kokanduse ja vaibakudumise ringides;
  • isetegevus-, kirjandus-, ravivõimlemise gruppides;
  • kaks korda kuus toimuvatel filmi- ning kord kuus korraldatavatel muusika- ja tantsuõhtutel;
  • päevakeskuse poolt korraldatavatel väljasõitudel ja ekskursioonidel;

 Elanike kodukord

Vastuvõtmine hooldekodusse:

Koha taotlemiseks helistada hooldekodu sotsiaaltöötajale, et selgitada vaba koha olemasolu ning täpsustada, millist hooldust klient vajab;

Teenuselepingu sõlmimiseks tuleb esitada:

  • kliendi ja tema esindaja isikut tõendav dokument (ID-kaart või pass);
  • esindaja kontaktandmed;
  • arstitõend teenust vajava isiku tervisliku seisundi kohta;
  • omavalitsusega lepingu puhul valla- või linnavalitsuse avaldus/ garantiikiri kulude katmise kohta;
  • olemasolul kehtiv rehabilitatsiooniplaan;